Час роботи:
пн-сб с 10 00 до 18 00

Телефони:
097-936-87-51

Видалення сажевого фільтра у Києві

Видалення сажевого фільтра та програмне відключення у Києві   

В даний час більшість дизельних автомобілів використовує для більш екологічно чистого вихлопу системи, такі як:
   
 
1. Саджовий фільтр 
     
2. Каталізатор 
     
3. Система EGR (рециркуляція вихлопних газів).
   
 
             Як показав досвід експлуатації автомобілів у наших країнах, такі системи мають вкрай недовговічну службу. Так як наше паливо в більшості випадків не відповідає нормам, необхідним при експлуатації автомобілів з встановленими на них сажовими фільтрами, в країні практично поголовно відбуваються поломки внаслідок забитого сажею "сажевого фільтра". При забитому фільтрі сажі у автомобіля можна помітити ряд факторів, що вказують на це, наприклад: 
   
               
1. Втрата потужності
               
2. Світиться лампа Check Engine на панелі приладів
               
3. Блимає спіраль запалу свічок на панелі приладів
               
4. У половині випадків можна помітити дим із вихлопної системи, що йде, і запах дизельного палива, що не згоріло.
               
              
         Потрібно розуміти, що всі перелічені фактори можуть бути окремо і незакономірно, аж до відсутності будь-якого з них! 
               
       Так само потрібно врахувати, що миття сажевого фільтра часто не дає очікуваного результату і причина цього дуже сильно забитий фільтр сажі на більш ніж 70-80%. З цієї причини миття фільтра не дасть ніякого результату так як відкладення всередині сотів, що накопичилося, дуже сильно запікаються і просто фізично не можуть бути вимиті без руйнування самого сажевого фільтра. З цієї причини видалення сажового фільтра та його відключення є єдиним правильним рішенням або його заміна на новий. Склад і структура фільтра сажі нагадують звичайну кераміку схожу на бетон або щось подібне. Тобто, після певного моменту забитості, фільтр сажі починає просто сипатися і вже не підлягає відновленню. Миття допомагає тільки в тих випадках, коли фільтр забитий не більше ніж на 50% і має 100% неушкоджену структуру, інакше він просто переламується, тріскається всередині і блокує вихлоп. Природно ніхто не митиме сажовий фільтр, коли він повністю працює, адже для цього іноді потрібно дуже трудомістка і акуратна робота, щоб його вирізати не пошкодивши і поставити назад, заварити за потрібною технологією і як Ви розумієте, зробити це буде вкрай не просто і не дешево!
               
          Відключення і видалення фільтра сажі проводитися програмно, вираховуючи вашу програму з ЕБУ, відключаючи в ній все що пов'язано з системою DPF (сажевий фільтр). Дана процедура є насправді не простою і вимагає серйозних знань у програмуванні, тому ми хочемо попередити, що просте видалення фільтра сажі ні до чого доброго не приведе. Так само відключення сажевого фільтра правильно і просто відключення якоюсь програмою на якомусь сто - це дві різні речі! Неправильне видалення фільтра сажі та його програмне відключення може призвести:

1. До відсутності можливості діагностики вашої електроніки керуючої двигуном.               
2. Не коректна робота двигуна               
3. Неможливість зробити потрібний ремонт через неможливість визначити несправність
               
            У зв'язку з цим, ми рекомендуємо звертатися тільки до професіоналів і не прагнути наздогнати ціну. Як показав досвід, в більшості випадків, програмне відключення фільтра сажі є дуже складним процесом, що вимагає великих знань у цій галузі
               

               
               


           
       
   

Запис на чип-тюнінг

Імя:

Телефон:

Зручний для Вас час:

Надіслати
×