Час роботи:
пн-сб с 10 00 до 18 00

Телефони:
097-936-87-51

Відключення Adblue у Києві


Програмне відключення діагностики Adblue


        Відключення системи Adblue є найскладнішою операцією в нашій роботі. Схема роботи Adblue – це технологічне нововведення автомобілебудування, яке з'явилося на додаток до основної системи Сажового фільтра. Система Adblue призначена для максимальної переробки та мінімізації токсичності вихлопу. Дана система зводить токсичність вихлопу на мінімальний рівень, проте через особливості цієї системи вона в той же час є вкрай ненадійною і дорогою.


Принцип действия

         Модуль живлення всмоктує сечовину AdBlue з резервуара за допомогою мембранного насоса і стискає його до певного тиску, який необхідно для розпилення сечовини AdBlue за допомогою встановленої форсунки всередині системи вихлопу перед конвертером. Сама програма управління запрограмована із заводу за певною програмою розпорошує необхідну кількість сечовини AdBlue. Вся ця зв'язка: Паливний насос і ті, що підігріваються рідиною Adblue в холодну пору року з різних причин виходять з ладу. Подальший ремонт є дуже дорогим і має тенденцію до повторення цієї поломки.

    Контроль за процесом упорскування сечовини, а також за роботою всієї бортової діагностики здійснюється за допомогою спеціального контролюючого блоку управління або програмним модулем в блоці управління двигуном. Залежно від кількох вхідних сигналів (наприклад, кількості NOx, навантаження на двигун) блок управління точно розраховує необхідну кількість упорскування сечовини Adblue і перетворює їх на сигнал. Система має замкнутий цикл керування.

       AdBlue замерзає при температурі нижче -11 ° C. Таким чином, система може замерзнути при відключенні двигуна. Для запобігання пошкодженню системи впорскування сечовини AdBlue при низьких температурах необхідно прогріти систему перед запуском двигуна. Упорскування сечовини починається тільки тоді, коли система відтанула.

 

 

Запис на чип-тюнінг

Імя:

Телефон:

Зручний для Вас час:

Надіслати
×